topbillede-kkken

Værd at vide

i forbindelse med Deres kommende arrangement på Odd-Fellowgaarden.

Information:

Så vidt muligt bedes De kontakte os senest 30 dage før arrangementet, for at aftale følgende:

  • Antal deltagere (et ca. antal som kan finjusteres når vi er lidt tættere på)
  • Ønsket menu & vine
  • Ønsket bordopstilling

Børn:

Menuer til børn i alderen 3 til 11 år afregnes med halv pris, eller vi tilbyder en særlig børnemenu. Barnevogne, klapvogne og lignende må ikke komme inden for på vores gulvtæpper, så de bedes venligst parkeres uden for.

Blomster:

Blomster i årstidens farver indgår altid ved vores fest-arrangementer.

Rengøring:

Rengøring efter jeres arrangement er naturligvis indregnet i prisen, dog er rengøring efter opkast,
eller anden form for særrengøring i den forbindelse samt ødellæggelse af vores inventar grundet  hårdhændet håndtering og igen opkast eller lignende ikke med i prisen – dette afregnes særskildt..

Selskab:

Duge, servietter, lys & dekorationer samt betjening er inklusive i vores priser.

Gæster som har allergier eller har overbevisninger så som vegetarer, veganerer eller andre spisevaner er naturligvis meget velkommen hos os, blot det forudbestilles sammen med menuen til resten af arrangementet.

Skulle disse vaner opstå under arrangementet laver vi gerne noget til dem ud fra de muligheder vi har på dagen, dog betales dette som en ekstra ret, da vi jo allerede har forberet menuen til disse gæster.

Hvis der er særlige vin-ønsker, fremsender vi gerne et specielt forslag fra vores vinkælder.

Proppenge:

På medbragt rød- eller hvidvin kr. 275,- pr. skænket flaske (vine skal have banderole)

Sødt til kaffen

Sødt til kaffen koster kr. 30,- pr. couv. (sødt er lidt blandede hjemmelavede lækkerier)

Ønsker De selv at medbringe bryllupskage eller anden form for lagkage, tager vi en serveringsafgift på kr. 30,- pr. couv.

De er naturligvis velkommen til at medbringe småkager, slik o.lig. uden beregning.

Bar-arrangement:

Baren afregnes normalt efter forbrug, hvilket sikrer Dem at De ikke kommer til at betale for mere end det, der reelt bliver drukket.

Ønskes en fast pris ser det således ud: Se under drikkevarer pakker

Arrangementets længde:

Til brunch-arrangementer har vi afsat 4 timer, herefter beregnes som under ekstra betaling.

Ved arrangementer med kaffe & bar som sidste punkt, er der en tidsbegrænsningen på 7 timer, herefter beregner vi som under ekstra betaling.

Fest-arrangementer med natmad har ingen tids-regel hos os men slutter dog en time efter natmaden er serveret, eller i henhold til aftale, dog beregner vi ekstra betaling efter kl. 02.00.

Ekstrabetaling til betjeningen:

Kr. 750,- pr. påbegydt time pr. tjener.

Sange:

Sange med stjernekastere vil ikke vil blive accepteret, hvilket vi beder Dem, informere Deres gæster om på forhånd. De brænder desværre hul i vores stole.

Afregning:

De kan betale samme aften eller dagen efter Deres arrangement.

Selskaber kan ikke betales med kreditkort, men vi tager gerne Dankort eller kontanter.

Menuerne på de kommende sider er sammensat som fest-arrangementer, dog må der udover arrangementets pris påregnes en form for bar efter kaffen og eventuelt lidt natmad som afslutning på en festlig aften.